.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دردسرهاي شبيه قذافي در انقلاب ليبي + عکس
دردسرهاي شبيه قذافي در انقلاب ليبي + عکس

به گزارش گروه بين الملل مشرق به نقل از روزنامه السوسنه اردن، حضور يک فرد ليبيايي با چهره بسيار شبيه به معمر القذافي ديکتاتور معدوم ليبي در اردن توجه بسياري از مردم و اصحاب رسانه در اين کشور را به خود معطوف کرده است.

"ضو الحقيق" نام يک فرد ليبيايي است که 52 سال سن دارد، پيشتر پايگاه هاي خبري داخلي ليبي اخباري را در مورد او منتشر کرده بودند، او اخيراً در ميان هزاران نفر از ليبيايي هايي که بعد از انقلاب به اردن آمده اند، وارد اين کشور شده، وي مي گويد که از تشابه ظاهري به "معمرالقذافي" خوشحال نيست.

او مي گويد که در جريان انقلاب مردمي در ليبي و بعد از آن در خيابان هاي اين شهر با نقاب تردد مي کرده، چرا که مي ترسيده به دست هواداران انقلابي اين کشور به اشتباه به جاي قذافي کشته شود.

الحقيق انقلاب ليبي را انقلابي موفق مي داند و مي گويد که اين انقلاب براي مردم آزادي و کرامت به ارمغان آورده است. او با افتخار و ناراحتي از يکي از فرزندان خود صحبت مي کند که درزمان انقلاب براي سرنگوني قذافي کشته شده و ديگرفرزندش نيز در اين مبارزات زخمي شده است.

 



وي با اين حال از نحوه قتل قذافي انتقاد کرده و گفت که وي بايد زنده مي ماند تا برخي از اسرار و زواياي زمان حاکميتش براي مردم مشخص مي شد.

الحقيق به علت همين قيافه ظاهري پيشنهادات زيادي را براي کار در رستوران ها و اماکن تجاري اردن دريافت کرده، اما آنها را رد کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.